Onze Missie

Wij geloven in een omgeving van warm en menselijk; een plek waar je je thuis voelt. Waar je de trots voelt van de Betuwse regio. Waar iedereen meedoet, we elkaar versterken en waar je verrast wordt door unieke combinaties. Open Voor Jou realiseert omgevingen waar je even niets hoeft, maar waar alles kan. Een plek om te ont-moeten. Een plek die open is voor jou.

Onze belangrijkste speerpunten:

• Minder armoede

• Meer gelijkheid en eerlijke kansen

• Stimuleren van een inclusieve maatschappij

• Realiseren van inclusieve partnerships

• Stimuleren van welzijn voor alle leeftijden

• Kinderen helpen met hun ontwikkeling

• Bouwen aan een veerkrachtig innovatief en sociale leefomgeving

Lees meer over de drijvende krachten achter onze stichting. Allemaal mensen met een groot hart en de intentie om het verschil te maken voor anderen.

Ons eerste project is er direct een met impact. Een ambitieus project waarin diverse maatschappelijke thema's samenkomen.

Heb je vragen, wil je helpen of wil je om een andere reden in contact komen met onze stichting? Dat kan, we kijken uit naar jouw berichtje!